KOORDYNATOR DS. OBSŁUGI KLIENTA
MIEJSCE: Centrum miasta BYTOM
W A&J Partners specjalizujemy się w opiece domowej osób starszych. Zapewniamy bezpieczną pracę, którą codziennie koordynujemy. Naszą siłą jest zgrany zespół z wielkim sercem i chęcią do działania. Wśród profesjonalistów rozwiniesz się i poczujesz doceniony. Wiemy jak ważne jest Twoje zdrowie, rozwój, szkolenia oraz uśmiech wywołany ważnymi momentami, które wspólnie świętujemy. Czeka na Ciebie wiele benefitów i – jeśli chcesz – możliwości udziału w akcjach charytatywnych przez nas wspieranych. Bądź sobą i dołącz do najlepszych!
Obecnie zapraszamy do udziału w rekrutacji na stanowisko:
Zadania:
– Na tym stanowisku zajmujemy się dopasowywaniem i przedstawianiem ofert pracy naszym Opiekunom/Opiekunkom osób starszych. Otrzymasz od nas swoją bazę Klientów oraz Opiekunów.
– Zgłaszającym się do nas rodzinom niemieckim przedstawiamy profile naszych Pań i Panów Opiekunów i w ten sposób ich łączymy.
– W międzyczasie poprosimy Cię o wsparcie i obsługę, głównie telefoniczną, Opiekunek i Opiekunów z Twojej grupy, by zapewnić im naszą stałą pomoc …
– … a także o mailową obsługę współpracujących z nami rodzin niemieckich.
– Kiedy Twoja grupa klientów stanie się większa, zajmiesz się głównie jej obsługą i utrzymaniem, a za każdego dodatkowego klienta uzyskasz satysfakcjonującą premię.
Wymagania:
– Dobrze jeśli masz doświadczenie w obsłudze klienta. Nie musi być z naszej branży.
– Jeśli posiadasz umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne, masz duży atut by skutecznie przedstawiać oferty pracy naszym Opiekunom i Opiekunkom.
– Dobra znajomość języka niemieckiego, która pomoże Ci prowadzić kontakt mailowy z klientem niemieckojęzycznym będzie dodatkowym atutem.
– Bardzo cenimy skuteczność, szybkość w działaniu i determinację do osiągania wyznaczonych celów, a nasz system premiowy uwzględni Twoje starania i zadba o zasobność portfela.
– Umiesz prowadzić swobodne, asertywne rozmowy telefoniczne i elastycznie reagujesz na potrzeby rozmówcy.
– Z klientami kontaktujemy się głównie przez telefon i mail, dlatego szukamy osób, które potrafią prowadzić swobodne, asertywne rozmowy telefoniczne i odnajdują się w takiej formie kontaktu.
Gwarancje:
– Atrakcyjne wynagrodzenie, gdzie doceniamy zaangażowanie pracowników atrakcyjnym systemem premiowym.
– System premiowy dbający o zasobność Twojego portfela i doceniający Twoje zaangażowanie i efektywną pracę.
– Dodatkowy płatny dzień urlopu z okazji urodzin każdego z nas.
– Szkolenie wdrożeniowo-warsztatowe od samego początku współpracy, aby dokładnie poznać firmę i branżę.
– Pakiet medyczny dofinansowany z dostępem do specjalistów nawet w tydzień (a nie rok 😉 ).
– Pakiet socjalny co oznacza dla nas m.in. benefity, bony, dodatki okolicznościowe, dofinansowania do urlopów.
– Miejsce parkingowe w pobliżu biura, dofinansowane przez firmę.
– Praca w rozwojowej i stabilnej firmie.
– Organizujemy i chętnie uczestniczymy w wydarzeniach firmowych i kampaniach charytatywnych.
Jak możesz się do nas zgłosić:
-> CV prosimy przesyłać na e-maila. Temat: KOORD na adres: rekrutacja[małpa]ajpartners.pl
-> Dziękujemy za każde nadesłane zgłoszenie : )
-> W razie pytań zapraszamy do kontaktu telefonicznego: 32 395 88 83
-> Klauzula:
Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji.
Część informacyjna:
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest A&J Partners Sp. z.o.o., adres siedziby: ul. Dworcowa 25, kod pocztowy: 41-902 Bytom
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – iod[małpa]ajpartners.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji – na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.
4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres tej i przyszłych rekrutacji
5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie
7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
8) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.