Oferta pracy do biura A&J Partners w Krakowie na stanowisku spec. ds. obsługi klienta. Wymagana jest bardzo dobra znajomość j. niemieckiego oraz min. roczne doświadczenie w obsłudze klienta.
A&J Partners rozwija się na rynku od ponad 12 lat i jest wiodącą firmą w zapewnianiu pracy opiekunkom i opiekunom osób starszych w Niemczech, a także w pośrednictwie pracy. Firma posiada laur „Rekomendowany Pracodawca” i tworzona jest przez zespół zaangażowanych oraz pomocnych osób. Kadra pracownicza to m.in. koordynatorzy z językiem niemieckim, rekruterzy opiekunek, a także kadrowe i prawne wsparcie zatrudnianych przez A&J Partners pracowników.
Zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest przyjmowanie i rejestrowanie zamówień złożonych przez klientów w języku niemieckim, kompleksowe obsługiwanie korespondencji mailowej i zapytań telefonicznych od klientów niemieckojęzycznych, prawidłowe uzupełnianie danych w wewnętrznej bazie dla usprawnienia pracy działu, wsparcie telefonicznej koordynacji pracowników przebywających za granicą, Zapewnianie dynamicznej pracy działu poprzez kreatywne i skuteczne rozwiązywanie problemów, budowanie długotrwałych relacji z klientem zewnętrznym i wewnętrznym, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Zapraszamy do rozpoczęcia Kariery w zespole A&J Partners.
Gwarantujemy:
-
Atrakcyjne wynagrodzenie i terminową wypłatę
-
Zapewniamy stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
-
Finansujemy pakiet medyczny, dostęp do specjalistów nawet w tydzień.
-
Świętujemy urodziny każdego pracownika dając w prezencie dodatkowy płatny dzień urlopu.
-
Uczestniczymy w wydarzeniach firmowych i kampaniach charytatywnych.
-
Mamy możliwość codziennego wykorzystywania języka niemieckiego w pracy dzięki czemu szlifujemy swoje umiejętności.
Opis stanowiska / Zakres obowiązków:
-
Zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest przyjmowanie i rejestrowanie zamówień złożonych przez klientów w języku niemieckim.
-
Kompleksowe obsługiwanie korespondencji mailowej i zapytań telefonicznych od klientów niemieckojęzycznych.
-
Prawidłowe uzupełnianie danych w wewnętrznej bazie dla usprawnienia pracy działu.
-
Wsparcie telefonicznej koordynacji pracowników przebywających za granicą.
-
Zapewnianie dynamicznej pracy działu poprzez kreatywne i skuteczne rozwiązywanie problemów.
-
Budowanie długotrwałych relacji z klientem zewnętrznym i wewnętrznym.
-
Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Wymagania:
-
Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego.
-
Minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta.
-
Zdolność do wspierania klientów poprzez poszukiwanie odpowiednich rozwiązań.
-
Bardzo dobra organizacja pracy własnej i umiejętność określania priorytetów.
-
Dokładność w wykonywaniu zadań i komunikatywność.
-
Umiejętności nawiązywania dobrych relacji.
-
Praktyczna znajomość narzędzi MS Office.
Więcej informacji na temat wyżej wymienionej oferty pracy możesz uzyskać pod numerem telefonu: 32 395 88 83