Zastępca kierownika ds. obsługi klienta z j. niemieckim
Hej! Dobrze, że tu jesteś! Nasza firma, to miejsce w którym słowo „rozwój” w ostatnim czasie jest jednym z najczęściej wymienianych. Czemu? A choćby dlatego, że w ciągu ostatnich 3 lat powiększyliśmy nasze grono koleżanek i kolegów o ponad 400%! Już prawie wszystkie stanowiska są zajęte przez wspaniałych, kreatywnych i otwartych ludzi. Jeśli szukasz rozwoju a praca z opiekunkami jest tym co uwielbiasz robić, zgłoś się do nas! Pozostało nam jeszcze kilka nowych i wygodnych foteli, a Ciebie widzielibyśmy na stanowisku:
Zadania:
– Wsparcie kierownika w koordynowaniu pracy podległego zespołu.
– Kreowanie rozwiązań i organizacja pracy działu.
– Bieżące raportowanie pracy własnej i podległego zespołu.
– Analiza trendów rynkowych i współtworzenie strategii rozwoju firmy.
– Budowanie długotrwałych relacji z klientem.
– Wsparcie zespołu w bieżącej pracy i dbałość o pozytywny wizerunek firmy.
– Udział w bieżących działaniach dotyczących procesów rekrutacyjnych.
Wymagania:
– Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego.
– Minimum roczne doświadczenie w branży opiekuńczej (nie wymagamy doświadczenia na kierowniczym stanowisku).
– Dbałość o pozytywną atmosferę w zespole.
– Chęć wspierania klientów poprzez poszukiwanie odpowiednich rozwiązań.
– Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i umiejętności organizacyjne.
– Otwartość i samodzielność w działaniu.
– Umiejętność organizacji pracy własnej.
– Rzetelność i zaangażowanie w realizacji powierzonych zadań.
- Gwarantujemy każdemu z naszych AJotowych członków zespołu:
– ATRAKCYJNE WYNAGRODZENIE I TERMINOWĄ WYPŁATĘ oraz stabilną pracę na umowę o pracę.
– SZKOLENIE WDROŻENIOWO-WARSZTATOWE od samego początku współpracy, aby dokładnie poznać firmę i branżę.
– PAKIET MEDYCZNY dofinansowany przez firmę z dostępem do specjalistów nawet w tydzień (a nie rok;)).
– PAKIET SOCJALNY co oznacza dla nas m.in. benefity, bony, dodatki okolicznościowe, dofinansowania do urlopów („wczasy pod gruszą”).
– DODATKOWY PŁATNY DZIEŃ URLOPU z okazji urodzin każdego z nas.
– PRACĘ W ROZWOJOWEJ I STABILNEJ FIRMIE.
– Organizujemy i chętnie uczestniczymy w WYDARZENIACH FIRMOWYCH I KAMPANIACH CHARYTATYWNYCH.
- Aplikowanie:
-> Temat: AJP/1/140519/B0 Mail: rekrutacja@ajpartners.pl
-> Dziękujemy za każde nadesłane zgłoszenie 🙂
-> W razie pytań zapraszamy do kontaktu telefonicznego: 32 395 88 83 / 602 675 790
-> Klauzula: Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji.
Część informacyjna
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest A&J Partners Sp. z.o.o., adres siedziby: ul. Dworcowa 25, kod pocztowy: 41-902 Bytom 2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – iod@ajpartners.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji – na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. 4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres tej i przyszłych rekrutacji 5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa. 6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie 7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego 8) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.