Oferta pracy w biurze A&J Partners w Bytomiu na stanowisku Team Leader zespołu sprzedażowego / call centre (branża: HR)

A&J Partners to największa firma w regionie, od 2005 roku. Siedziby: Warszawa, Kraków, Bytom, mobilnie w całej Polsce. Rekrutujemy (HR), zatrudniamy i koordynujemy tysiące Opiekunek i Opiekunów osób starszych jadących z nami do Niemiec. Nasz zespół HR to kilkadziesiąt zgranych osobowości – różny wiek, doświadczenie, stażyści i profesjonaliści, różne pomysły, pasje, ulubione kawy – i jest nam z tym dobrze! Zatrudniamy w HR (czyli u nas biurze) i w opiece (czyli nasze Panie i Panów Opiekunów). Podsumowując: stabilność, docenienie, zdrowe relacje i dynamika – dzięki temu świetnie działamy.

Team Leader zespołu sprzedażowego / call centre (branża: HR)

Miejsce pracy: Bytom
nr referencyjny: AJP/215/020718/B0

Zadaniem pracownika na stanowisku Team Leader zespołu sprzedażowego / call centre (branża: HR) zarządzanie pracą kilkuosobowego zespołu, specjalizującego się w rekrutacjach „masowych”, nadzorowanie terminowości realizacji zleceń/zadań. Wsparcie zespołu w codziennej pracy. Wsparcie merytoryczne i mentoring kompetencji sprzedażowych podległych pracowników, motywowanie zespołu oraz stałe dążenie do podnoszenia efektywności i jakości pracy zespołu. Dbanie o wysoki standard pracy oraz utrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy oraz bieżące uzupełnianie raportów realizacji zadań podległego zespołu pracowników.

Gwarantujemy:

  • ATRAKCYJNE WYNAGRODZENIE I TERMINOWĄ WYPŁATĘ oraz stabilną pracę na umowę o pracę.
  • SZKOLENIE WDROŻENIOWO-WARSZTATOWE od samego początku współpracy, aby dokładnie poznać firmę i branżę.
  • PAKIET MEDYCZNY dofinansowany z dostępem do specjalistów nawet w tydzień (a nie rok;))
  • PAKIET SOCJALNY co oznacza dla nas m.in.  benefity, bony, dodatki okolicznościowe, dofinansowania do urlopów („wczasy pod gruszą”).
  • DODATKOWY PŁATNY DZIEŃ URLOPU z okazji urodzin każdego z nas.
  • PRACĘ W ROZWOJOWEJ I STABILNEJ FIRMIE.
  • Organizujemy i chętnie uczestniczymy w WYDARZENIACH FIRMOWYCH I KAMPANIACH CHARYTATYWNYCH.

Opis stanowiska / Zakres obowiązków:

  • Zarządzanie pracą kilkuosobowego zespołu, specjalizującego się w rekrutacjach „masowych”.
  • Nadzorowanie terminowości realizacji zleceń/zadań. Wsparcie zespołu w codziennej pracy.
  • Wsparcie merytoryczne i mentoring kompetencji sprzedażowych podległych pracowników.
  • Motywowanie zespołu oraz stałe dążenie do podnoszenia efektywności i jakości pracy zespołu.
  • Dbanie o wysoki standard pracy oraz utrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy.
  • Bieżące uzupełnianie raportów realizacji zadań podległego zespołu pracowników.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe (preferowane: z zakresu ZZL, HR, psychologii).
  • Posiadanie min. rocznego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku.
  • Szerokie kompetencje miękkie (komunikacja, motywacja, umiejętności sprzedażowe).
  • Doskonała organizacja pracy, umiejętność delegowania zadań i dzielenia się swoją wiedzą.
  • Zdolność kierowania kapitałem ludzkim, poprzez nastawienie na realizację celów zespołowych.
  • Umiejętność do zarządzania zespołem pracującym pod presją czasu, poszukiwanie ulepszeń i nowych rozwiązań.

Więcej informacji na temat wyżej wymienionej oferty pracy możesz uzyskać pod numerem telefonu: 602 675 790

 

Agencja Pracy i Opiekunek A&J Partners