Oferta pracy w biurze A&J Partners na stanowisku specjalista w dziale rekrutacji z j. niemieckim w Warszawie.
A&J Partners to największa firma w regionie, od 2005 roku. Siedziby: Warszawa, Kraków, Bytom, mobilnie w całej Polsce. Rekrutujemy (HR), zatrudniamy i koordynujemy tysiące Opiekunek i Opiekunów osób starszych jadących z nami do Niemiec. Nasz zespół HR to kilkadziesiąt zgranych osobowości – różny wiek, doświadczenie, stażyści i profesjonaliści, różne pomysły, pasje, ulubione kawy – i jest nam z tym dobrze! Zatrudniamy w HR (czyli u nas biurze) i w opiece (czyli nasze Panie i Panów Opiekunów). Podsumowując: stabilność, docenienie, zdrowe relacje i dynamika – dzięki temu świetnie działamy.
Zadaniem pracownika na stanowisku specjalista w dziale rekrutacji z j. niemieckim będzie obsługiwanie korespondencji mailowej i zapytań telefonicznych od klientów niemieckojęzycznych, udział w bieżących działaniach dotyczących procesów rekrutacyjnych, wsparcie telefonicznej koordynacji pracowników przebywających za granicą, prawidłowe uzupełnianie danych w wewnętrznej bazie dla usprawnienia pracy działu.
Gwarantujemy:
- ATRAKCYJNE WYNAGRODZENIE I TERMINOWĄ WYPŁATĘ oraz stabilną pracę na umowę o pracę.
- SZKOLENIE WDROŻENIOWO-WARSZTATOWE od samego początku współpracy, aby dokładnie poznać firmę i branżę.
- PAKIET MEDYCZNY dofinansowany z dostępem do specjalistów nawet w tydzień (a nie rok;))
- PAKIET SOCJALNY co oznacza dla nas m.in. benefity, bony, dodatki okolicznościowe, dofinansowania do urlopów („wczasy pod gruszą”).
- DODATKOWY PŁATNY DZIEŃ URLOPU z okazji urodzin każdego z nas.
- PRACĘ W ROZWOJOWEJ I STABILNEJ FIRMIE.
- Organizujemy i chętnie uczestniczymy w WYDARZENIACH FIRMOWYCH I KAMPANIACH CHARYTATYWNYCH.
Opis stanowiska / Zakres obowiązków:
- Obsługiwanie korespondencji mailowej i zapytań telefonicznych od klientów niemieckojęzycznych.
- Udział w bieżących działaniach dotyczących procesów rekrutacyjnych.
- Wsparcie telefonicznej koordynacji pracowników przebywających za granicą.
- Prawidłowe uzupełnianie danych w wewnętrznej bazie dla usprawnienia pracy działu
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego.
- Minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta.
- Chęć zdobycia lub rozwijania doświadczenia w dziale HR.
- Mile widziana umiejętność praktycznej obsługi MS Excel.
- Otwartość, samodzielność i dynamika w działaniu.
- Kultura osobista i dobra organizacja pracy własnej.
Więcej informacji na temat wyżej wymienionej oferty pracy możesz uzyskać pod numerem telefonu: 602 675 790
Agencja Pracy i Opiekunek A&J Partners