Oferta pracy w biurze A&J Partners na stanowisku specjalista w dziale rekrutacji z j. niemieckim w Warszawie.

A&J Partners to największa firma w regionie, od 2005 roku. Siedziby: Warszawa, Kraków, Bytom, mobilnie w całej Polsce. Rekrutujemy (HR), zatrudniamy i koordynujemy tysiące Opiekunek i Opiekunów osób starszych jadących z nami do Niemiec. Nasz zespół HR to kilkadziesiąt zgranych osobowości – różny wiek, doświadczenie, stażyści i profesjonaliści, różne pomysły, pasje, ulubione kawy – i jest nam z tym dobrze! Zatrudniamy w HR (czyli u nas biurze) i w opiece (czyli nasze Panie i Panów Opiekunów). Podsumowując: stabilność, docenienie, zdrowe relacje i dynamika – dzięki temu świetnie działamy.

Specjalista w dziale rekrutacji z j. niemieckim

Miejsce pracy: Warszawa
nr referencyjny: AJP/201/100918/W0

Zadaniem pracownika na stanowisku specjalista w dziale rekrutacji z j. niemieckim będzie obsługiwanie korespondencji mailowej i zapytań telefonicznych od klientów niemieckojęzycznych, udział w bieżących działaniach dotyczących procesów rekrutacyjnych, wsparcie telefonicznej koordynacji pracowników przebywających za granicą, prawidłowe uzupełnianie danych w wewnętrznej bazie dla usprawnienia pracy działu.

Gwarantujemy:

  • ATRAKCYJNE WYNAGRODZENIE I TERMINOWĄ WYPŁATĘ oraz stabilną pracę na umowę o pracę.
  • SZKOLENIE WDROŻENIOWO-WARSZTATOWE od samego początku współpracy, aby dokładnie poznać firmę i branżę.
  • PAKIET MEDYCZNY dofinansowany z dostępem do specjalistów nawet w tydzień (a nie rok;))
  • PAKIET SOCJALNY co oznacza dla nas m.in.  benefity, bony, dodatki okolicznościowe, dofinansowania do urlopów („wczasy pod gruszą”).
  • DODATKOWY PŁATNY DZIEŃ URLOPU z okazji urodzin każdego z nas.
  • PRACĘ W ROZWOJOWEJ I STABILNEJ FIRMIE.
  • Organizujemy i chętnie uczestniczymy w WYDARZENIACH FIRMOWYCH I KAMPANIACH CHARYTATYWNYCH.

Opis stanowiska / Zakres obowiązków:

  • Obsługiwanie korespondencji mailowej i zapytań telefonicznych od klientów niemieckojęzycznych.
  • Udział w bieżących działaniach dotyczących procesów rekrutacyjnych.
  • Wsparcie telefonicznej koordynacji pracowników przebywających za granicą.
  • Prawidłowe uzupełnianie danych w wewnętrznej bazie dla usprawnienia pracy działu

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego.
  • Minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta.
  • Chęć zdobycia lub rozwijania doświadczenia w dziale HR.
  • Mile widziana umiejętność praktycznej obsługi MS Excel.
  • Otwartość, samodzielność i dynamika w działaniu.
  • Kultura osobista i dobra organizacja pracy własnej.

Więcej informacji na temat wyżej wymienionej oferty pracy możesz uzyskać pod numerem telefonu: 602 675 790

 

Agencja Pracy i Opiekunek A&J Partners