Oferta pracy w biurze A&J Partners na stanowisku Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim w Bytomiu
A&J Partners to największa firma w regionie, od 2005 roku. Siedziby: Warszawa, Kraków, Bytom, mobilnie w całej Polsce. Rekrutujemy (HR), zatrudniamy i koordynujemy tysiące Opiekunek i Opiekunów osób starszych jadących z nami do Niemiec. Nasz zespół HR to kilkadziesiąt zgranych osobowości – różny wiek, doświadczenie, stażyści i profesjonaliści, różne pomysły, pasje, ulubione kawy – i jest nam z tym dobrze! Zatrudniamy w HR (czyli u nas biurze) i w opiece (czyli nasze Panie i Panów Opiekunów). Podsumowując: stabilność, docenienie, zdrowe relacje i dynamika – dzięki temu świetnie działamy.
Zadaniem pracownika na stanowisku Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim będzie:
– Kompleksowe obsługiwanie korespondencji mailowej i zapytań telefonicznych od klientów niemieckojęzycznych.
– Udział w bieżących działaniach dotyczących procesów rekrutacyjnych.
– Prawidłowe uzupełnianie danych w wewnętrznej bazie dla usprawnienia pracy działu.
– Zapewnianie dynamicznej pracy działu poprzez kreatywne i skuteczne rozwiązywanie problemów.
– Budowanie długotrwałych relacji z klientem zewnętrznym i wewnętrznym.
– Wsparcie bieżącej pracy działu i dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
Gwarantujemy:
– ATRAKCYJNE WYNAGRODZENIE I TERMINOWA WYPŁATA oraz stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
– SZKOLENIE WDROŻENIOWO-WARSZTATOWE od samego początku współpracy, aby dokładnie poznać firmę i branżę.
– PAKIET MEDYCZNY dofinansowany z dostępem do specjalistów nawet w tydzień (a nie rok;))
– PAKIET SOCJALNY co oznacza dla nas m.in. benefity, bony, dodatki okolicznościowe, dofinansowania do urlopów (m.in. premie świąteczne, “wczasy pod gruszą”).
– MIEJSCE PARKINGOWE w pobliżu biura, dofinansowane przez firmę.
DODATKOWY PŁATNY DZIEŃ URLOPU z okazji urodzin każdego z nas.
– ROZWOJOWA PRACA W ZESPOLE SPECJALISTÓW.
– Organizujemy i chętnie uczestniczymy w WYDARZENIACH FIRMOWYCH I KAMPANIACH CHARYTATYWNYCH.
Opis stanowiska / Zakres obowiązków:
Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego.
– Zdolność do wspierania klientów poprzez poszukiwanie odpowiednich rozwiązań.
– Mile widziana umiejętność praktycznej obsługi MS Excel.
– Minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta.
– Bardzo dobre umiejętności interpersonalne i chęć pracy w zespole.
– Umiejętności nawiązywania dobrych relacji.
– Otwartość, samodzielność, dynamika w działaniu i dobra organizacja pracy własnej.
Wymagania:
- Minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta.
- Mile widziana komunikatywna znajomość języka niemieckiego (nie jest konieczna).
- Chęć zdobycia doświadczenia w dziale rekrutacji.
- Samodzielność i dokładność w pracy.
- Komunikatywność i kultura osobista.
- Praktyczna znajomość narzędzi MS Office.