Oferta pracy w biurze A&J Partners w Bytomiu na stanowisku pracownik działu rekrutacji z językiem niemieckim. Wymagana dobra znajomość j. niemieckiego.
A&J Partners rozwija się na rynku od ponad 12 lat i jest wiodącą firmą w zapewnianiu pracy opiekunkom i opiekunom osób starszych w Niemczech, a także w pośrednictwie pracy. Firma posiada laur „Rekomendowany Pracodawca” i tworzona jest przez zespół zaangażowanych oraz pomocnych osób. Kadra pracownicza to m.in. koordynatorzy z językiem niemieckim, rekruterzy opiekunek, a także kadrowe i prawne wsparcie zatrudnianych przez A&J Partners pracowników.
Do zadań pracownika należeć będzie przyjmowanie i rejestrowanie zamówień składanych przez klientów w języku niemieckim, przedstawianie propozycji kandydatów do pracy w języku niemieckim, obsługa mailowa i telefoniczna klientów. Praca również w sobotę i niedzielę – 5 dni w tygodniu pracujące / 2 dni wolne.
Zapraszamy do rozpoczęcia Kariery w zespole A&J Partners.
Gwarantujemy:
-
Elastyczne dni pracy z dwoma dniami w tygodniu wolnymi.
-
Atrakcyjne wynagrodzenie i terminową wypłatę.
-
Zapewniamy stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
-
Finansujemy pakiet medyczny, dostęp do specjalistów nawet w tydzień.
-
Dofinansowujemy i gwarantujemy miejsce parkingowe w pobliżu biura.
-
Świętujemy urodziny każdego pracownika dając w prezencie dodatkowy płatny dzień urlopu.
-
Uczestniczymy w wydarzeniach firmowych i kampaniach charytatywnych.
-
Pracujemy w elastycznych godzinach między 08:00 – 16:00 / 10:00 – 18:00.
-
Mamy możliwość codziennego wykorzystywania języka niemieckiego w pracy dzięki czemu szlifujemy swoje umiejętności.
Opis stanowiska / Zakres obowiązków:
-
Przyjmowanie i rejestrowanie zamówień składanych przez klientów w języku niemieckim.
-
Przedstawianie propozycji kandydatów do pracy w języku niemieckim.
-
Obsługa mailowa i telefoniczna klientów.
Wymagania:
-
Dobra znajomość języka niemieckiego.
-
Gotowość do pracy stacjonarnej w wymiarze pełnego etatu w tym weekend (2 ustalone dni w tygodniu wolne).
-
Bardzo dobra organizacja pracy własnej i obowiązkowość.
-
Otwartość i komunikatywność.
-
Praktyczna znajomość narzędzi MS Office.
Więcej informacji na temat wyżej wymienionej oferty pracy możesz uzyskać pod numerem telefonu: 32 395 88 83