Pracownik ds. rekrutacji i koordynacji
Hej! Dobrze, że tu jesteś! Nasza firma, to miejsce w którym słowo „rozwój” już od 2005 roku jest jednym z najczęściej wymienianych słów, a zaangażowanie i pracę każdej z osób doceniamy wieloma benefitami. Jakie to przynosi efekty? A choćby takie, że w ciągu ostatnich lat powiększyliśmy nasze grono koleżanek i kolegów o ponad 400%! Jako jedni z niewielu w branży, po bardzo szczegółowych audytach otrzymaliśmy certyfikat jakości obsługi TÜV Rheinland. Zatem, jeśli rozwojowa praca jest tym co uwielbiasz robić, zgłoś się do nas! Pozostało nam jeszcze kilka nowych i wygodnych foteli, a Ciebie widzielibyśmy na stanowisku:
Co dla Ciebie mamy:
– REKRUTACJA ONLINE: zachowując środki bezpieczeństwa w zw. z COVID-19, rozmowa rekrutacyjna odbywa się za pośrednictwem skype.
– PRACA W SYSTEMIE HYBRYDOWYM tzn. łączenie pracy zdalnej i pracy biurowej. W praktyce oznacza pracę pół na pół np. od poniedziałku do środy – zdalnie i od czwartku do piątku – biuro, a w kolejnym tygodniu odwrotnie.
– ATRAKCYJNE WYNAGRODZENIE I TERMINOWĄ WYPŁATĘ oraz stabilną pracę na umowę o pracę.
– DODATKOWY PŁATNY DZIEŃ URLOPU z okazji urodzin każdego z nas.
– SZKOLENIE WDROŻENIOWO-WARSZTATOWE od samego początku współpracy, aby dokładnie poznać firmę i branżę.
– PAKIET MEDYCZNY dofinansowany z dostępem do specjalistów nawet w tydzień (a nie rok;))
– PAKIET SOCJALNY co oznacza dla nas m.in. benefity, bony, dodatki okolicznościowe, dofinansowania do urlopów („wczasy pod gruszą”).
– MIEJSCE PARKINGOWE w pobliżu biura, dofinansowane przez firmę.
– PRACĘ W ROZWOJOWEJ I STABILNEJ FIRMIE.
– Organizujemy i chętnie uczestniczymy w WYDARZENIACH FIRMOWYCH I KAMPANIACH CHARYTATYWNYCH.
Czym będziesz się zajmować:
– Dbanie o obieg dokumentów drogą mailową w języku niemieckim.
– Przesyłanie klientom niemieckim propozycji kandydatów do pracy.
– Kontakt z pracownikami w celu uzupełniania danych w dokumentacji.
O co Cię zapytamy:
– Znajomość języka niemieckiego: minimum komunikatywna/dobra (głównie w piśmie).
– Chęć do pracy w systemie hybrydowym, czyli łączenie pracy zdalnej z pracą w biurze.
– Dynamika i inicjatywa w działaniu.
– Skrupulatność i terminowość w wykonywaniu obowiązków.
Jak możesz się do nas zgłosić:
-> CV prosimy przesyłać na e-maila. Temat: AJPARTNERS_BIURO_REKNIEM adres: rekrutacja@ajpartners.pl
-> Dziękujemy za każde nadesłane zgłoszenie 🙂
-> W razie pytań zapraszamy do kontaktu telefonicznego: 32 395 88 83
-> Klauzula do zamieszczenia w CV: Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji.
Część informacyjna
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest A&J Partners Sp. z.o.o., adres siedziby: ul. Dworcowa 25, kod pocztowy: 41-902 Bytom 2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – iod@ajpartners.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji – na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. 4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres tej i przyszłych rekrutacji 5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa. 6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie 7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego 8) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne