Praca w Bytomiu na stanowisku konsultanta działu HR z komunikatywną znajomością języka niemieckiego do siedziby naszej firmy A&J Partners. Praca polega na wstępnej selekcji osób zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisko pracownika tymczasowego.

A&J Partners rozwija się na rynku od ponad 12 lat i jest wiodącą firmą w zapewnianiu pracy opiekunkom i opiekunom osób starszych w Niemczech, a także w pośrednictwie pracy. Firma posiada laur „Rekomendowany Pracodawca” i tworzona jest przez zespół zaangażowanych oraz pomocnych osób. Kadra pracownicza to m.in. koordynatorzy z językiem niemieckim, rekruterzy opiekunek, a także kadrowe i prawne wsparcie zatrudnianych przez A&J Partners pracowników.

Konsultant działu HR z j. niemieckim

 

Miejsce pracy: Bytom
nr referencyjny: AJP/182/010318/B0

Do zadań pracownika na tym stanowisku należeć będzie wstępna selekcja zgłoszeń osób zainteresowanych podjęciem pracy, przeprowadzanie telefonicznych rozmów rekrutacyjnych i przedstawianie warunków współpracy, wprowadzanie danych i zarządzanie bazą kandydatów chętnych do pracy, informowanie kandydatów o aktualnych ofertach pracy, wsparcie bieżącej pracy działu i dbanie o pozytywny wizerunek firmy.

Zapraszamy do rozpoczęcia Kariery w zespole A&J Partners.

Gwarantujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie i terminową wypłatę.

  • Zapewniamy stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.

  • Finansujemy pakiet medyczny, dostęp do specjalistów nawet w tydzień.

  • Dofinansowujemy i gwarantujemy miejsce parkingowe w pobliżu biura.

  • Świętujemy urodziny każdego pracownika dając w prezencie dodatkowy płatny dzień urlopu.

  • Uczestniczymy w wydarzeniach firmowych i kampaniach charytatywnych.

  • Pracujemy w elastycznych godzinach między 08:00 – 16:00 / 10:00 – 18:00.

  • Mamy możliwość codziennego wykorzystywania języka niemieckiego w pracy dzięki czemu szlifujemy swoje umiejętności.

     

Opis stanowiska / Zakres obowiązków:

  • Zadaniem pracownika w dziale rekrutacji/HR jest wstępna selekcja zgłoszeń osób zainteresowanych podjęciem pracy.

  • Przeprowadzanie telefonicznych rozmów rekrutacyjnych i przedstawianie warunków współpracy.

  • Wprowadzanie danych i zarządzanie bazą kandydatów chętnych do pracy.

  • Informowanie kandydatów o aktualnych ofertach pracy.

  • Wsparcie bieżącej pracy działu i dbanie o pozytywny wizerunek firmy.

     

Wymagania:

  • Minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta.

  • Komunikatywna znajomość języka niemieckiego.

  • Chęć zdobycia doświadczenia w dziale rekrutacji.

  • Bardzo dobre umiejętności interpersonalne i chęć pracy w zespole.

  • Zaangażowanie i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań.

  • Praktyczna znajomość narzędzi MS Office.

Więcej informacji na temat wyżej wymienionej oferty pracy możesz uzyskać pod numerem telefonu: 32 395 88 83