Oferta pracy w biurze A&J Partners w Bytomiu na stanowisku główna księgowa.

A&J Partners to największa firma w regionie, od 2005 roku. Siedziby: Warszawa, Kraków, Bytom, mobilnie w całej Polsce. Rekrutujemy (HR), zatrudniamy i koordynujemy tysiące Opiekunek i Opiekunów osób starszych jadących z nami do Niemiec. Nasz zespół HR to kilkadziesiąt zgranych osobowości – różny wiek, doświadczenie, stażyści i profesjonaliści, różne pomysły, pasje, ulubione kawy – i jest nam z tym dobrze! Zatrudniamy w HR (czyli u nas biurze) i w opiece (czyli nasze Panie i Panów Opiekunów). Podsumowując: stabilność, docenienie, zdrowe relacje i dynamika – dzięki temu świetnie działamy.

Główna księgowa

Miejsce pracy: Bytom
nr referencyjny: AJP/206/020718/B0

Zadaniem Głównej Księgowej będzie między innymi prowadzenie ksiąg rachunkowych, samodzielne sporządzanie okresowych oraz rocznych deklaracji i sprawozdań oraz nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów.

Gwarantujemy:

  • Samodzielne stanowisko w firmie o stabilnej pozycji na rynku.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i profesjonalne narzędzia pracy.
  • Finansujemy pakiet medyczny, dostęp do specjalistów nawet w tydzień.
  • Zapewniamy pakiet socjalny, co oznacza m.in.  benefity, bony, dodatki okolicznościowe, dofinansowania do urlopów („wczasy pod gruszą”).
  • Dofinansowujemy i gwarantujemy miejsce parkingowe w pobliżu biura.
  • Świętujemy urodziny każdego pracownika dając w prezencie dodatkowy płatny dzień urlopu.
  • Uczestniczymy w wydarzeniach firmowych i kampaniach charytatywnych.

Opis stanowiska / Zakres obowiązków:

  • Zadaniem Głównej Księgowej będzie między innymi prowadzenie ksiąg rachunkowych.
  • Samodzielne sporządzanie okresowych oraz rocznych deklaracji i sprawozdań.
  • Dokonywanie kontroli zgodności, kompletności i rzetelności operacji gospodarczych i finansowych.
  • Informowanie zarządu o zmianach w przepisach prawnych, księgowych i kadrowych.
  • Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • Rozliczenie pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • Relacje z bankami i innymi instytucjami finansowymi.
  • Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów.

Wymagania:

  • Wykształcenie o specjalności rachunkowość lub finanse.
  • Min.3-letnie doświadczenie na stanowisku głównej księgowej.
  • Bardzo dobra znajomość przepisów podatkowych, ustawy o rachunkowości i prawa pracy.
  • Umiejętność sporządzania sprawozdań finansowych i deklaracji podatkowych.
  • Doświadczenie pracy w obszarze podatkowym, rachunkowym, kadrowo-płacowym.
  • Dobra znajomość programów finansowo-księgowych (mile widziane: Optima).
  • Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność określania priorytetów.
  • Samodzielność w działaniu oraz doskonałe umiejętności interpersonalne.

Więcej informacji na temat wyżej wymienionej oferty pracy możesz uzyskać pod numerem telefonu: 602 675 790