Oferta pracy w biurze A&J Partners w Bytomiu na stanowisku konsultant ds. rekrutacji i obsługi klienta

A&J Partners to największa firma w regionie, od 2005 roku. Siedziby: Warszawa, Kraków, Bytom, mobilnie w całej Polsce. Rekrutujemy (HR), zatrudniamy i koordynujemy tysiące Opiekunek i Opiekunów osób starszych jadących z nami do Niemiec. Nasz zespół HR to kilkadziesiąt zgranych osobowości – różny wiek, doświadczenie, stażyści i profesjonaliści, różne pomysły, pasje, ulubione kawy – i jest nam z tym dobrze! Zatrudniamy w HR (czyli u nas biurze) i w opiece (czyli nasze Panie i Panów Opiekunów). Podsumowując: stabilność, docenienie, zdrowe relacje i dynamika – dzięki temu świetnie działamy.

Konsultant ds. rekrutacji i obsługi klienta

Miejsce pracy: Bytom
nr referencyjny: AJP/210/020718/B0

Zadaniem pracownika na stanowisku Konsultanta ds. rekrutacji i obsługi klienta będzie prowadzenie rekrutacji osób szukających pracy w zawodzie: opiekun/ka osób starszych, wprowadzanie dokumentów aplikacyjnych do bazy kandydatów, dbałość o prawidłowy obieg dokumentów biurowych oraz kontakt z pracownikami i przedstawianie aktualnych ofert pracy.

Gwarantujemy:

  • ATRAKCYJNE WYNAGRODZENIE I TERMINOWĄ WYPŁATĘ oraz stabilną pracę na umowę o pracę.
  • SZKOLENIE WDROŻENIOWO-WARSZTATOWE od samego początku współpracy, aby dokładnie poznać firmę i branżę.
  • PAKIET MEDYCZNY dofinansowany z dostępem do specjalistów nawet w tydzień (a nie rok;))
  • PAKIET SOCJALNY co oznacza dla nas m.in.  benefity, bony, dodatki okolicznościowe, dofinansowania do urlopów („wczasy pod gruszą”).
  • DODATKOWY PŁATNY DZIEŃ URLOPU z okazji urodzin każdego z nas.
  • PRACĘ W ROZWOJOWEJ I STABILNEJ FIRMIE.
  • Organizujemy i chętnie uczestniczymy w WYDARZENIACH FIRMOWYCH I KAMPANIACH CHARYTATYWNYCH.

Opis stanowiska / Zakres obowiązków:

  • Prowadzenie rekrutacji osób szukających pracy w zawodzie: opiekun/ka osób starszych.
  • Wprowadzanie dokumentów aplikacyjnych do bazy kandydatów.
  • Dbałość o prawidłowy obieg dokumentów biurowych.
  • Kontakt z pracownikami i przedstawianie aktualnych ofert pracy.

Wymagania:

  • Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku lub/i w obsłudze klienta.
  • Mile widziana komunikatywna znajomość języka niemieckiego.
  • Chęć zdobycia doświadczenia w dziale rekrutacji.
  • Bardzo dobre umiejętności interpersonalne i chęć pracy w zespole.
  • Zaangażowanie i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań.
  • Praktyczna znajomość narzędzi MS Office.

Więcej informacji na temat wyżej wymienionej oferty pracy możesz uzyskać pod numerem telefonu: 602 675 790

 

Agencja Pracy i Opiekunek A&J Partners