Oferta pracy w biurze A&J Partners w Bytomiu na stanowisku konsultant ds. rekrutacji i obsługi klienta
A&J Partners to największa firma w regionie, od 2005 roku. Siedziby: Warszawa, Kraków, Bytom, mobilnie w całej Polsce. Rekrutujemy (HR), zatrudniamy i koordynujemy tysiące Opiekunek i Opiekunów osób starszych jadących z nami do Niemiec. Nasz zespół HR to kilkadziesiąt zgranych osobowości – różny wiek, doświadczenie, stażyści i profesjonaliści, różne pomysły, pasje, ulubione kawy – i jest nam z tym dobrze! Zatrudniamy w HR (czyli u nas biurze) i w opiece (czyli nasze Panie i Panów Opiekunów). Podsumowując: stabilność, docenienie, zdrowe relacje i dynamika – dzięki temu świetnie działamy.
Zadaniem pracownika na stanowisku Konsultanta ds. rekrutacji i obsługi klienta będzie prowadzenie rekrutacji osób szukających pracy w zawodzie: opiekun/ka osób starszych, wprowadzanie dokumentów aplikacyjnych do bazy kandydatów, dbałość o prawidłowy obieg dokumentów biurowych oraz kontakt z pracownikami i przedstawianie aktualnych ofert pracy.
Gwarantujemy:
- ATRAKCYJNE WYNAGRODZENIE I TERMINOWĄ WYPŁATĘ oraz stabilną pracę na umowę o pracę.
- SZKOLENIE WDROŻENIOWO-WARSZTATOWE od samego początku współpracy, aby dokładnie poznać firmę i branżę.
- PAKIET MEDYCZNY dofinansowany z dostępem do specjalistów nawet w tydzień (a nie rok;))
- PAKIET SOCJALNY co oznacza dla nas m.in. benefity, bony, dodatki okolicznościowe, dofinansowania do urlopów („wczasy pod gruszą”).
- DODATKOWY PŁATNY DZIEŃ URLOPU z okazji urodzin każdego z nas.
- PRACĘ W ROZWOJOWEJ I STABILNEJ FIRMIE.
- Organizujemy i chętnie uczestniczymy w WYDARZENIACH FIRMOWYCH I KAMPANIACH CHARYTATYWNYCH.
Opis stanowiska / Zakres obowiązków:
- Prowadzenie rekrutacji osób szukających pracy w zawodzie: opiekun/ka osób starszych.
- Wprowadzanie dokumentów aplikacyjnych do bazy kandydatów.
- Dbałość o prawidłowy obieg dokumentów biurowych.
- Kontakt z pracownikami i przedstawianie aktualnych ofert pracy.
Wymagania:
- Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku lub/i w obsłudze klienta.
- Mile widziana komunikatywna znajomość języka niemieckiego.
- Chęć zdobycia doświadczenia w dziale rekrutacji.
- Bardzo dobre umiejętności interpersonalne i chęć pracy w zespole.
- Zaangażowanie i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań.
- Praktyczna znajomość narzędzi MS Office.
Więcej informacji na temat wyżej wymienionej oferty pracy możesz uzyskać pod numerem telefonu: 602 675 790
Agencja Pracy i Opiekunek A&J Partners