Oferta pracy w biurze A&J Partners w Bytomiu na stanowisku pracownik biurowy ds. organizacji przejazdów pracowniczych.

A&J Partners to największa firma w regionie, od 2005 roku. Siedziby: Warszawa, Kraków, Bytom, mobilnie w całej Polsce. Rekrutujemy (HR), zatrudniamy i koordynujemy tysiące Opiekunek i Opiekunów osób starszych jadących z nami do Niemiec. Nasz zespół HR to kilkadziesiąt zgranych osobowości – różny wiek, doświadczenie, stażyści i profesjonaliści, różne pomysły, pasje, ulubione kawy – i jest nam z tym dobrze! Zatrudniamy w HR (czyli u nas biurze) i w opiece (czyli nasze Panie i Panów Opiekunów). Podsumowując: stabilność, docenienie, zdrowe relacje i dynamika – dzięki temu świetnie działamy.

Pracownik biurowy ds. organizacji przejazdów pracowniczych

Miejsce pracy: Bytom
nr referencyjny: AJP/214/020718/B0

Zadaniem pracownika będzie kontakt z polskimi firmami przewozowymi w celu organizacji, rezerwacji i koordynacji przejazdów naszych pracowników do Niemiec i ich powrotów do Polski (nie wymagany język niemiecki), zapewnianie dynamicznej pracy działu poprzez skuteczne i samodzielne rozwiązywanie problemów. Stały kontakt z polskimi firmami przewozowymi, prawidłowe uzupełnianie danych w wewnętrznej bazie oraz tworzenie raportów rozliczeniowych.

Gwarantujemy:

  • ATRAKCYJNE WYNAGRODZENIE I TERMINOWĄ WYPŁATĘ oraz stabilną pracę na umowę o pracę.
  • SZKOLENIE WDROŻENIOWO-WARSZTATOWE od samego początku współpracy, aby dokładnie poznać firmę i branżę.
  • PAKIET MEDYCZNY dofinansowany z dostępem do specjalistów nawet w tydzień (a nie rok;))
  • PAKIET SOCJALNY co oznacza dla nas m.in.  benefity, bony, dodatki okolicznościowe, dofinansowania do urlopów („wczasy pod gruszą”).
  • DODATKOWY PŁATNY DZIEŃ URLOPU z okazji urodzin każdego z nas.
  • PRACĘ W ROZWOJOWEJ I STABILNEJ FIRMIE.
  • Organizujemy i chętnie uczestniczymy w WYDARZENIACH FIRMOWYCH I KAMPANIACH CHARYTATYWNYCH.

Opis stanowiska / Zakres obowiązków:

  • Kontakt z polskimi firmami przewozowymi w celu organizacji, rezerwacji i koordynacji przejazdów naszych pracowników do Niemiec i ich powrotów do Polski (nie wymagany język niemiecki).
  • Zapewnianie dynamicznej pracy działu poprzez skuteczne i samodzielne rozwiązywanie problemów.
  • Stały kontakt z polskimi firmami przewozowymi.
  • Prawidłowe uzupełnianie danych w wewnętrznej bazie.
  • Tworzenie raportów rozliczeniowych.

Wymagania:

  • Minimum rok doświadczenia w pracy z klientem (kontakt telefoniczny).
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej.
  • Dokładność w wykonywaniu zadań i komunikatywność.
  • Praktyczna znajomość narzędzi MS Office.
  • Umiejętność szybkich i trafnych decyzji.
  • Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
  • Mile widziane wykształcenie kierunkowe (logistyka, transport).

Więcej informacji na temat wyżej wymienionej oferty pracy możesz uzyskać pod numerem telefonu: 602 675 790

 

Agencja Pracy i Opiekunek A&J Partners